Zwrot
Ile mam czasu na zwrot produktu?
Klient, będący Konsumentem może dokonać zwrotu - odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem e-sklepu na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie (na adres: Handel Jadwiga Żerańska, ul. 3 Maja 16a, 06-500 Mława) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres: kontakt@modon.pl) w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru.
W jakim terminie e-sklep modon zrealizuje mój zwrot?
W terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie – odstąpieniu od umowy, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Klientowi będącemu Konsumentem dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany w e-sklepie. Sprzedający oświadcza, iż jest uprawniony do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta z tytułu umowy sprzedaży w przypadku jego odstąpienia od umowy do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania towaru skierowanego na adres poczty elektronicznej kontakt@modon.pl . Klient zobowiązany jest ponieść koszty wysyłki towaru do E-Sklepu. Oświadczenie o zwrocie – odstąpieniu od umowy mogą Państwo złożyć również w za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-sklepu kontakt@modon.pl. Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedającemu towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
Skutki zwrotu - odstąpienia od umowy sprzedaży
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, umowa jest uważana za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Aby zwrócić produkt należy
Wybrać jedną z opcji zwrotu:
- Wyślę samodzielnie i samodzielnie opłacę przesyłkę - wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki (jeśli nie posiadają Państwo formularza można go wydrukować tutaj Pobierz formularz). Dokładnie zapakuj i zabezpiecz przesyłkę dołączając dowód zakupu (paragon, faktura VAT) oraz formularz zwrotu i odeślij przesyłkę na adres podany w zakładce "Kontakt".
- Skorzystam z przesyłki zwrotnej Paczkomaty InPost (koszt 9,00 zł z VAT - odliczany od zwracanej kwoty) .
Zwracany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie.
E-sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.