Reklamacja
Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.) w szczególności art. 556 i następne. Klient będący konsumentem może skorzystać z uprawnień z rękojmi w ciągu roku od dnia wykrycia wady. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi względem Klienta będącego konsumentem przez 2 lata od daty wydania rzeczy.
Jaka jest procedura zgłoszenia reklamacji?
Aby złożyć reklamację należy:
- Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
- Wypełnić formularz reklamacji, który został wysłany wraz z produktem (jeśli nie posiadają Państwo formularza można go wydrukować tutaj Pobierz formularz) lub zgłosić reklamację przez e-sklep (po zalogowaniu w zakładce „Twoje konto” znajdą Państwo dział „Reklamacje towarów” ).
- Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym), należy odesłać na adres podany w zakładce "Kontakt".
Jak dowiem się o rozpatrzeniu reklamacji?
O rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani drogą e-mailową lub w inny sposób, zgodnie z Państwa danymi wskazanymi w Formularzu reklamacji.
W jakim terminie e-sklep modon zrealizuje moją reklamację?
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki od Klienta wraz z towarem, e-sklep rozpatrzy Państwa reklamację.
W sytuacji wystąpienia wady fizycznej lub prawnej Klient będący konsumentem może złożyć do Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
- wymiany towaru na nowy
- naprawy towaru
- obniżenia ceny
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
E-sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt e-sklepu Modon. W przypadku nie uznania reklamacji przez e-sklep, koszty przesyłki pokrywa Klient.