Darmowa dostawa od 299,00 zł
SuperBezpieczneTM zakupy
SuperFair.Shop badge

Reklamacja

Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.) w szczególności art. 556 i następne. Klient będący konsumentem może skorzystać z uprawnień z rękojmi w ciągu roku od dnia wykrycia wady. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi względem Klienta będącego konsumentem przez 2 lata od daty wydania rzeczy.

 

Jaka jest procedura zgłoszenia reklamacji?

Aby złożyć reklamację należy:

  1. Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
  2. Wypełnić formularz reklamacji, który został wysłany wraz z produktem (jeśli nie posiadają Państwo formularza można go wydrukować tutaj Pobierz formularz) lub zgłosić reklamację przez e-sklep (po zalogowaniu w zakładce „Twoje konto” znajdą Państwo dział „Reklamacje towarów” ).
  3. Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym), należy odesłać na adres podany w zakładce "Kontakt".

Jak dowiem się o rozpatrzeniu reklamacji?

O rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani drogą e-mailową lub w inny sposób, zgodnie z Państwa danymi wskazanymi w Formularzu reklamacji.

W jakim terminie e-sklep modon zrealizuje moją reklamację?

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki od Klienta wraz z towarem, e-sklep rozpatrzy Państwa reklamację.

W sytuacji wystąpienia wady fizycznej lub prawnej Klient będący konsumentem może złożyć do Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  • wymiany towaru na nowy
  • naprawy towaru
  • obniżenia ceny
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

E-sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt e-sklepu Modon. W przypadku nie uznania reklamacji przez e-sklep, koszty przesyłki pokrywa Klient.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel