Wymiana

Ile mam czasu na wymianę zakupionego produktu?

Na wymianę zakupionego produktu mają Państwo 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

Jakie warunki musi spełnić produkt który chcę wymienić?

Wymieniany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie.

Jakie warunki musi spełniać produkt na wymianę?

Produkt na wymianę może być dowolnym produktem dostępnym w e-sklepie Modon, którego cena jest taka sama jak produktu wymienianego lub wyższa.

W jakim terminie zostanie zrealizowana moja wymiana?

Procedura wymiany produktu może trwać do 7 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu zależy Państwu na szybszym odebraniu nowego zamówienia proponujemy skorzystanie z procedury zwrotu - odstąpienia oraz dokonanie ponownego zakupu w e-sklepie.

Co muszę zrobić gdy chcę wymienić dany produkt?

  1. Poinformuj nas o chęci zamiany, odłożymy dla Ciebie pożądany produkt. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
  2. Wypełnij formularz wymiany, który został wysłany wraz z produktem (jeśli nie posiadają Państwo formularza można go wydrukować tutaj Pobierz formularz).
  3. Wymieniany produkt z dołączonym formularzem wymiany, dowodem zakupu (paragon, faktura VAT), odeślij na adres podany w zakładce "Kontakt". Klient ponosi koszty odesłania towaru do e-sklepu. Przy odsyłaniu przesyłki do nas można skorzystać z taniego zwrotu Pocztą Polską (koszt 9,23 zł z VAT - można pokryć wpłacając na nasze konto bankowe lub płatne "za pobraniem" przy wymianie) - więcej informacji.
  4. Oczekuj na przesyłkę zwrotną, bądź kontakt telefoniczny z naszej firmy.

E-sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotycząca cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel